Podporno okolje JV SLO 2023-2025: Inkubator podpira podjetne

Za posameznike, ekipe ali podjetja z inovativno poslovno idejo izvajamo
presoje poslovnih idej, vodimo posameznika, podjetniško ekipo oz. podjetje skozi poslovne in druge potrebne procese, vključujemo jih v ustrezne vsebine usposabljanja ter v ekspertna svetovanja, usmerjamo jih in jim pomagamo pri prototipiranju ter izvajamo identifikacijo visoko inovativnih idej in podjetij s potencialom globalne rasti ter jih napotujemo na ustrezne institucije in programe.

Poleg tega pa organiziramo in izvajamo podjetniške dogodke s tematikami o konkretnih izzivih podjetja ali podjetniške in socialno podjetniške ideje, na temo priprave poslovnih modelov in lansiranja produktov na trg, izmenjave dobrih praks ter poslovnih mreženj.

Pomemben del podpore je namenjen obstoječim podjetjem, ki želijo izboljšati svoje poslovanje, pri tem pa potrebujejo določena specialna znanja oz. pomoč pri postavljanju ideje na trg. Pomagamo preko mentorskega programa ali individualnih svetovanj. Skozi celo leto se v inkubatorju in na ostalih lokacijah vrstijo brezplačni podjetniški dogodki in izobraževalne delavnice, ki postrežejo s primeri dobrih praks, prenosom znanj in mreženjem.

Preverba poslovne ideje

Izobraževalni dogodki

Pomoč pri začetku poslovne poti

Svetovanje in mentoriranje za hitrejšo rast

Pomoč pri prototipiranju

Spodbujanje podjetnosti na šolah

Namen javnega razpisa je, preko subjektov inovativnega okolja vzpostaviti standardizirano, geografsko in programsko uravnoteženo podporo zagonu, razvoju in rasti inovativnih podjetij s potencialom hitre rasti.

Podjetniški inkubator Kočevje deluje kot član konzorcija JV statistične regije. Partnerji so Razvojni center Novo mesto d.o.o., RIC Bela krajina, RC Kočevje Ribnica d.o.o. in Območna obrtno-podjetniška zbornica Novo mesto.

Aktivnosti in storitve točke SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija se izvajajo v okviru Javnega razpisa Podporno okolje 2023-2025, ki ga delno financira Evropska unija in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).

Cilji javnega razpisa so:
• povečanje informiranosti in znanja za reševanje izzivov na podjetniški poti v vseh fazah podjetniškega ciklusa,
• povečanje zgodnje podjetniške aktivnosti in
• prispevati k večjemu nastajanju, izboljšanju rasti in razvoju podjetij.


Za več informacij o delovanju konzorcija lahko obiščete spletno stran SPOT Svetovanje JV Slovenije:
https://spotjvslo.si/

Povezava do spletne strani evropske kohezijske politike v Sloveniji:
https://evropskasredstva.si/

Si ne bi mislili, kaj vse potrebujemo na podjetniški poti

Izkoristi vse storitve in pomoč pri snovanju in realizacije svoje poslovne ideje. Pridi na inkubator po razmislek ali zgolj na kavo in pogovor. Postani del skupnosti Podjetniškega inkubatorja Kočevje.

V kolikor vam ekipa inkubatorja ne bo znala pomagati, vam bomo zagotovili pomoč zunanjih strokovnjakov za posamezna področja.

Kontakti

  • Polona Šterk
    Podjetniški mentor

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 
  • Adem Ibrahimovič
    Svetovanje podjetnikom

    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Prijavite se na inkubatorjeve e-novice:

Nismo eni tistih, ki vam redno polnijo vaš inbox.
Od nas boste prejeli novice približno enkrat na dva tedna.

Uporabni dokumenti

Pozivi
in objave

Razpis za direktorja/direktorico Podjetniškega inkubatorja Kočevje (m/ž)

 

Podjetniški inkubator Kočevje objavlja razpis za direktorja/direktorico javnega zavoda, ki pod eno streho združuje dve pomembni enoti, in sicer Podjetniški inkubator Kočevje in OE Ljudsko univerzo Kočevje. Obe s svojim delovanjem pomembno prispevata k razvoju lokalnega okolja, spodbujanju podjetništva, inovacij in vseživljenjskega učenja.

Zavod deluje na treh lokacijah in predstavlja dinamično, prilagodljivo in razvojno naravnano okolje, kjer se vsakodnevno prepletajo podjetniške ideje, izobraževalni programi in sodelovanje z različnimi deležniki. V ospredju so podpora podjetjem in posameznikom, razvoj kompetenc, uvajanje tehnologije v izobraževanje ter povezovanje znanja z gospodarstvom.

Z jasno vizijo in strokovnim delom se zavod vse bolj uveljavlja tudi na državnem nivoju, kjer uživa zaupanje številnih institucij. Vse več aktivnosti usmerjamo tudi v evropske projekte, saj s tem širimo obzorja zaposlenih, prenašamo dobre prakse v lokalno okolje in krepimo mednarodno sodelovanje.

Iščemo vodjo, ki:

  • razume pomen povezovanja podjetništva, izobraževanja in lokalnega razvoja
  • zna strateško voditi zavod z dvema raznolikima, a povezanima enotama
  • ima sposobnost povezovanja s podjetji, šolami, državnimi in EU institucijami

Pogoji za prijavo:

  • imeti mora visokošolsko strokovno izobrazbo (VS) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (UN) (7. stopnja po Slovenskem ogrodju kvalifikacij)
  • imeti mora najmanj 5 let delovnih izkušenj, od tega vsaj 3 leta na področju podjetništva, razvoja podjetij ali vodenja projektov v podpornih okoljih za podjetništvo
  • mora biti nekaznovan in zoper njega ne sme biti uveden kazenski postopek za kazniva dejanja, ki bi vplivala na opravljanje dela

Prijava mora vsebovati:

  • življenjepis in osebno predstavitev
  • potrdilo o nekaznovanosti
  • vizijo oz. program delovanja zavoda za mandatno obdobje 2025–2030

Rok in način oddaje:

  • prijavo pošljite najkasneje do vključno 7. 8. 2025
  • po e-pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali priporočeno po pošti na naslov: Podjetniški inkubator Kočevje, Novomeška cesta 16, 1330 Kočevje, s pripisom "Prijava na razpis – direktor javnega zavoda (ne odpiraj!)".

Dodatne informacije:
Katja Abram – Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 040 567 786

Direktor bo imenovan za obdobje 5 let. Delovno mesto omogoča vpliv, odgovornost in priložnost za trajni prispevek k razvoju Kočevja.

Javni poziv k oddaji vloge za najem pisarniškega prostora na lokaciji Trata XIV/6a, Kočevje

JAVNI POZIV k oddaji vloge za najem pisarniškega prostora na lokaciji Trata XIV/6a, Kočevje

Podjetniški inkubator Kočevje objavlja JAVNI POZIV k oddaji vloge za najem pisarniškega prostora v Podjetniškem inkubatorju Kočevje na lokaciji Trata XIV/6a, Kočevje.  

 

 

 

1. Predmet poziva

Podjetniški inkubator Kočevje z 21. 5. 2025 pričenja z zbiranjem interesa za oddajo pisarniškega prostora pravnim ali fizičnim osebam z dejavnostjo, v poslovni stavbi na lokaciji Trata XIV/6a, Kočevje. Rok za oddajo vlog je 21. 6. 2025.

S pozivom omogočamo najem naslednjega prostora:

Pisarniški prostor, pritličje – pisarna v izmeri 14,20 m² + skupni prostori 6,15 m²;

Pisarniški prostor ima zagotovljeno potrebno infrastrukturo: elektrika, ogrevanje, komunalne storitve, varovanje ter dostop do wi-fi interneta. Najemnik souporablja skladno s hišnim redom tudi predprostore in sanitarije.

Lokacija: mirna, v neposredni bližini mesta (prostori bivše Tekstilane).

Parkirišče in dovoz: na voljo več parkirnih mest.

 

2. Cena najema prostora

 V ceno mesečnega najema so poleg najema pisarne in skupnih prostorov vključeni še pavšalni stroški: varovanje, komunalne storitve, ogrevanje, elektrika, voda, čiščenje in vzdrževanje.

Za vse, razen za inkubirana podjetja z izkazano zadostno mero inovativnosti, velja tržna cena najema.

Povezava na objavljen cenik na spletni strani, kjer najdete ceno najema: https://www.inkubator-kocevje.si/images/_dokumenti/Cenik_prostorov_2022inkubator.pdf


3. Pogoji in merila za oddajo v najem

Prednost pri najemu imajo inkubirana podjetja in drugi, ki so vključeni v podporno okolje Podjetniškega inkubatorja Kočevje.


4. Rok prijave, odpiranje vlog in dodatne informacije

Javni poziv je odprtega tipa in velja od datuma objave do preklica. Rok za oddajo prijav je do vključno 21. 6. 2025. Prijavo s kratko predstavitvijo dejavnosti se odda po elektronski pošti na naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Obravnave vlog niso javne in bodo potekale v okviru kolegija inkubatorja. Prijavitelj bo o odobritvi, zavrnitvi ali dopolnitvi vloge obveščen najpozneje v roku osmih (8) dni od obravnave vloge.

Kontaktni osebi za ogled poslovnega prostora (po predhodnem dogovoru) in za informacije o javnem pozivu sta:

 

Katja Abram | Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 040 567 786 ali

Adem Ibrahimović | Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 031 522 379.

 

Objavljeno v Kočevju, dne 21. 5. 2025. 

 

Javni poziv k oddaji vloge za najem pisarniškega prostora na lokaciji Novomeška cesta 16, Kočevje

Podjetniški inkubator Kočevje objavlja JAVNI POZIV k oddaji vloge za najem pisarniškega prostora v Podjetniškem inkubatorju Kočevje na lokaciji Novomeška cesta 16, Kočevje.

 

1. Predmet poziva

Podjetniški inkubator Kočevje z 22. 11. 2024 pričenja z oddajo pisarniškega prostora pravnim osebam ali fizičnim osebam z dejavnostjo, v poslovni stavbi na lokaciji Novomeška cesta 16, Kočevje. Rok za oddajo vlog je 23. 12. 2024.




S pozivom omogočamo najem naslednjega prostora:

Pisarniški prostor - 2 pisarni, 1. nadstropje, 24 m² (3a=14m ² in 3b=10 m²).


Pisarniški prostor ima zagotovljeno potrebno infrastrukturo: elektrika, ogrevanje, varovanje ter dostop do wi-fi interneta. Najemnik souporablja skladno s hišnim redom tudi predprostore in sanitarije. K uporabi pisarniškega prostora spada tudi uporaba dvigala.

Lokacija: mirna, v neposredni bližini mesta (industrijska cona LIK).

Parkirišče in dovoz: na voljo več parkirnih mest ter dostopnost (tudi z večjimi tovornimi vozili - kamion, kombi).


2. Cena najema prostora

V ceno mesečnega najema poslovnega prostora so vključeni pavšalni stroški: varovanje, komunalne storitve, ogrevanje, elektrika, skupni prostori, voda, čiščenje in vzdrževanje.

Za vse, razen za inkubirana podjetja z izkazano zadostno mero inovativnosti, velja tržna cena najema.

Povezava na objavljen cenik na spletni strani, kjer najdete ceno najema: https://www.inkubator-kocevje.si/o-inkubatorju/dokument


3. Pogoji in merila za oddajo v najem

Prednost pri najemu proizvodnih prostorov imajo inkubirana podjetja in drugi, ki so vključeni v podporno okolje Podjetniškega inkubatorja Kočevje. Poslovni prostor se oddaja kot celota - 24 m² (3a=14m ² in 3b=10 m²).


4. Rok prijave, odpiranje vlog in dodatne informacije

Javni poziv je odprtega tipa in velja od datuma objave do preklica. Rok za oddajo prijav na prvo obravnavo vlog je do vključno 23. 12. 2024.

Prijavo s kratko predstavitvijo dejavnosti se odda po elektronski pošti na naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Obravnave vlog niso javne in bodo potekale v okviru kolegija inkubatorja. Prijavitelj bo o odobritvi, zavrnitvi ali dopolnitvi vloge obveščen najpozneje v roku osmih (8) dni od obravnave vloge.

Kontaktni osebi za ogled poslovnega prostora (po predhodnem dogovoru) in za informacije o javnem pozivu sta: Katja Abram | Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 040 567 786 ali Adem Ibrahimović | Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.,  031 522 379. 

Objavljeno v Kočevju, dne 22. 11. 2024.

 

 

Zgodbe
inkubirancev

Podjetniški inkubator Kočevje
Novomeška cesta 16
1330 Kočevje, Slovenija

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Najdete nas tudi