Dobre prakse EduTech
Tukaj bomo kmalu objavljali primere dobrih praks uporabe tehnologije in tehnološko podprtih učnih pripomočkov v izobraževanju. Na enem mestu bomo zbrali pregled in tudi predstavitve iz eduTech konference.

3 vidiki tehnologije v izobraževanju: Kaj je tehnologija, kako jo uporabljati "v" in kako je uporabiti "za" izobraževanje - dr. Uroš Ocepek
Slovenščina
dr. Uroš Ocepek, iz srednje tehniške in poklicne šole v Trbovlju, top 50 finalist svetovnega izbora Global Teacher Prize 2023 in učitelj leta 2022 o treh vidikih tehnologije v izobraževanju. In sicer, kaj je tehnologija, kako jo uporabljati "v" in kako je uporabiti "za" izobraževanje.

Zakaj je pomembno, da se otrok nauči osnov programiranja - Daniel Lindegaard, KUBO
English
Daniel Lindegaard, soustanovitelj in tehnični direktor KUBO Robotics iz Danske, o različnih oblikah učenja programiranja in zakaj je pomembno za otrokov razvoj v 21. stoletju.

Transformacija učitelja od predavatelja do fasilitatorja - Yu Hu & Alice Mela, Arduino
English
SLO: Yu Hu, vodja Arduino Education in Alice Mela, Arduino, višja produktna vodja pri Arduinu o transformaciji učiteljev od predavatelja do fasilitatorja s pametno uporabo tehnologije.
ENG: Yu Hu, head of Arduino Education and Alice Mela, Arduino, senior product manager, about nurturing future talents using technology the smart way.

Design thinking, pujsi, reševanje sveta in umetna inteligenca - Nina Jelen
Slovenščina
Nina Jelen, učiteljica razrednega pouka in prejemnica Global Teacher Prize za Slovenijo 2019 o metodi Design thinking, pujsih, reševanju sveta in umetni inteligenci.

Kako sem povezala 4 predmetna področja z uporabo KUBO robotike - Urška Rupnik
Slovenščina
Urška Rupnik, učiteljica razrednega pouka, Osnovna šola Zbora Odposlancev, Kako sem povezala 4 predmetna področja v en učni sklop z uporabo robotike, pa ne znam programirati

Kako zasledovati cilje učnih načrtov ob poplavi tehnologij - mag. Radovan Krajnc
Slovenščina
mag. Radovan Krajnc, Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Kako zasledovati cilje učnih načrtov ob poplavi ponudbe tehnoloških pripomočkov za šole

Nova vloga učitelja v 21. stoletju - Erik Kapfer & Miha Cojhter
Slovenščina
Erik Kapfer in Miha Cojhter iz Vzorčnega mesta Velenje (ekosistem za izobraževanje eksperimentiranje in inovacije) o novi vlogi učitelja v 21. stoletju.

Tehnologije v izobraževanju pomeni opuščanje starih metod - dr. Uroš Ocepek
Slovenščina
dr. Uroš Ocepek, slovenski predstavnik Global Teacher Prize, učitelj leta 2022 iz srednje tehniške in poklicne šole Trbovlje o uporabi tehnologije, ki v izobraževanju pomeni opuščanje starih metod frontalnega poučevanja.

Izboljšava računalniškega mišljenja z uporabo KUBO robotike v razredu - Sara Nikl
Slovenščina
Sara Nikl, učiteljica razrednega pouka, Osnovna šola Sladki Vrh, Izboljšava računalniškega mišljenja z uporabo robotike pri poučevanju Spoznavanja okolja v 3. razredu OŠ

Sistemska uvedba robotike v obstoječi kurikulum osnovnih šol - Adem Ibrahimović
Slovenščina
Adem Ibrahimović, namestnik direktorja Podjetniškega inkubatorja Kočevje o sistemski uvedbi robotike v obstoječi kurikulum osnovnih šol.

Zakaj so učenci v robotski učilnici preživeli od septembra do januarja dodatnih 500 ur in kaj jih je tako motiviralo? - mag. Oliver Buček
Slovenščina
mag. Oliver Buček, učitelj OŠ Breg, koordinator Robotics Slovenija in VEX Robotics o tem, zakaj so učenci v robotski učilnici preživeli od septembra do januarja dodatnih 500 ur in kaj jih je tako motiviralo.

Z znanjem je vse veliko lažje - Luka Vidic, Hiša eksperimentov
Slovenščina
Luka Vidic, Hiša eksperimentov, Z znanjem je vse veliko lažje

Učence navdušujemo za branje z Reading Progress - Lidija Vidmar & Sara Zalesnik
Slovenščina
Lidija Vidmar in Sara Zalesnik iz OŠ Frana Albrehta Kamnik o tem, kako učence navdušujejo za branje z uporabo aplikacije Reading Progress.

Filmski vlak - Andrej Mladenović
Slovenščina
Andrej Mladenović, nosilec projekta Filmski vlak, Center za mladinsko kulturo Kočevje, Filmski vlak

Kako začiniti pouk s ščepcem umetne inteligence - prof. dr. Janez Demšar
Slovenščina
dr. Janez Demšar, profesor Fakultete za računalništvo, Univerze v Ljubljani o tem, kako začiniti pouk s ščepcem umetne inteligence.

Cobie AI pametna učilnica - Miha Cirman
Slovenščina
Miha Cirman, ustanovitelj CodeBrainer, Cobie AI pametna učilnica

Želimo ali hočemo? - Marko Stijepić
Slovenščina
Marko Stijepić, direktor, Podjetniški inkubator Kočevje, Želimo ali hočemo? - sklepi konference

Od osnovnošolske igre do Laboratorija za tovarne prihodnosti - Marko Rudolf
Slovenščina
Marko Rudolf, Razvojni center Novo mesto, Gradimo znanje od osnovnošolske igre do Laboratorija za tovarne prihodnosti in vrhunskih tehnologij

Prva pametna podeželska učilnica - Samo Kramer
Slovenščina
Samo Kramer, ravnatelj OŠ Ljubno ob Savinji, Prva pametna podeželska učilnica

Metodologija poučevanja vzorčnega mesta - Erik Kapfer & Miha Cojhter
Slovenščina
Erik Kapfer in Miha Cojhter, Pattern City, Metodologija poučevanja vzorčnega mesta

Vključevanje lokalne skupnosti v šolsko izobraževanje - mag. Špela Pavli Perko
Slovenščina
mag. Špela Pavli Perko, direktorica, Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, Zakaj je potrebno vključevati lokalno skupnost v šolsko izobraževanje

Navduševanje mladih za industrijsko robotiko s pristopi raziskovalne umetnosti - dr. Maša Jazbec & Žan Rajšek
Slovenščina
dr. Maša Jazbec, raziskovalka robotike in Žan Rajšek, razvijalec programske opreme za kreativno robotiko o navduševanju mladih za industrijsko robotiko s pristopi raziskovalne umetnosti.

Naša prepričanja nas omejujejo pri lastnem razvoju - dr. Miha Kos
Slovenščina
Miha Kos, direktor Hiše eksperimentov o tem, kako nas naša prepričanja in strah pred napakami omejujejo pri raziskovanju in rasti.

Uporaba Cobie AI pametne učilnice pri predmetu računalništva - Kristina Dea Dovč
Slovenščina
Kristina Dea Dovč iz OŠ Jožeta Moškriča Ljubljana o uporabi Cobie AI pametne učilnice pri predmetu računalništva.

Ko bi KOBI uporabljal vsak učitelj za učenje branja - Ursula Lavrenčič
Slovenščina
Ursula Lavrenčič, soustanoviteljica podjetja in soustvarjalka digitalnega orodja KOBI o tem, ko bi ga uporabljal vsak učitelj za učenje branja.

Misija vesolje: Predstavitev potenciala ESERO - Monika Tisel & Klemen Balanč
Slovenščina
Monika Tisel in Klemen Balanč iz centra Noordung o misiji vesolje in potencialu ESERO (projektu Evropske vesoljske agencije).

Kako lahko kot učitelj ali ravnatelj praktično uporabljam Microsoft 365 Copilot (AI) - Jernej Pangeršič
Slovenščina
Jernej Pangeršič iz Microsoft Slovenija o tem, kako lahko učitelj ali ravnatelj praktično uporablja Microsoft 365 Copilot (AI).

Kam je šla pozornost naših otrok in kako jo z mindful pristopom pridobimo nazaj - Adriana Yuno
Slovenščina
Adriana Yuno, ustanoviteljica spletne izobraževalne platforme YUNO o tem, kam je šla pozornost naših otrok in kako jo z mindful pristopom pridobimo nazaj.

Mladi za mlade - online izobraževanje na preseku matematike in računalništva - Bor Grošelj Simić
Slovenščina
Bor Grošelj Simić, Fakultete za matematiko in fiziko, UL, Mladi za mlade - online izobraževanje na preseku matematike in računalništva

DIGICHILD projekt - digitalna orodja v predšolski vzgoji - dr. Sonja Čotar Konrad
Slovenščina
dr. Sonja Čotar Konrad iz Pedagoške fakultete, Univerze na Primorskem o DIGICHILD projektu, kot primeru spodbujanja računalniškega mišljenja in smiselnega vključevanja digitalnih orodij v predšolsko vzgojo in izobraževanje.

Tehnološka glasbena šola - Rok Capuder
Slovenščina
Rok Capuder, direktor Zavoda 404, Tehnološka glasbena šola

Zavod Kersnikova - delo z mladimi - Petra Vanič
Slovenščina
Petra Vanič, Zavod Kersnikova, Kako ujeti korak s časom do sodobnega izobraževalnega sistema