
Sreda, 20.4.2016: Kako razviti blagovno znamko
8:00 - 10:00, Turistični kompleks Jezero, Kočevje
Spoznajte, kako pri poslovanju med podjetji (velja tudi pri podizvajalcih) ustvariti prepoznavno blagovno znamko, ki nam lahko pomaga do večjega števila poslov in večje dobičkonosnosti.
Z nami bo strokovnjakinja za razvoj blagovnih znamk, Metka Hrovat iz Brand Trust GmbH.
Kako razviti blagovno znamko za dobičkonosen poslovni model?
Spoznajte, kako pri poslovanju med podjetji (velja tudi pri podizvajalcih) ustvariti prepoznavno blagovno znamko, ki nam lahko pomaga do večjega števila poslov in večje dobičkonosnosti. Z nami bo strokovnjakinja za razvoj blagovnih znamk, Metka Hrovat iz Brand Trust GmbH.
Blagovna znamka je praviloma tisti del posla, ki podjetjem zagotavlja dodano vrednost. Je tisto managersko orodje, ki podjetje lahko potegne iz cenovne vojne. In ne nazadnje je preprosto managersko orodje, če so njeni temelji postavljeni kredibilno, atraktivno in razlikovalno.
Do upravljanja blagovne znamke pride šele, ko razmišljanje v podjetju spremeni smer – ker odgovorni v podjetju razmišljajo dolgoročno ali ker so jih v to prisilile težke konkurenčne razmere na trgu.
Program:
8:00 Registracija udeležencev
8:10 Uvod ob kavi in dobrotah Zadruge Zakladi Kočevske
8:20 Kako razviti blagovno znamko za dobičkonosen poslovni model
• ga. Metka Hrovat, Brand Trust GmbH, strokovnjakinja za razvoj blagovnih znamk
9:30 Analiza nekaterih panog in podjetij iz regije
10:00 Zaključek in 1-na-1 pogovori z gostjo Metko Hrovat
Kotizacije za dogodek ni. (Prijave so zaključene)
Cilj predavanj
Udeleženci bodo pridobili razumevanje, kako v praksi pričeti razvijati blagovno znamko, zakaj je nujno konsistentno upravljanje in kakšne so koristi podjetja, ki se tega načrtno loti.
Ciljna publika
Predavanje je namenjeno lastnikom, vodstvu, tržnikom, razvojnikom ter posameznikom, ki želijo graditi svoje poslovanje na prepoznavni blagovni znamki.
Podjetniški zajtrk je tudi odlična priložnost za krepitev odnosov in povezav z ostalimi podjetji in posamezniki iz regije.
Metka Hrovat
ima 15 let izkušenj v operativnem in strateškem marketingu slovenskih podjetij, med njimi Tomos, Elan, Alpina, in 5 let v strateškem razvoju poslovanja in svetovanja v srednje velikih in velikih podjetjih. Podjetju Brand Trust s sedežem v Nemčiji se je pridružila pred petimi leti in se usmerila na razvoj strategij blagovnih znamk v multinacionalkah, slovenskih srednje velikih podjetjih in v izobraževanje startup-ov.
.
Vsebine podjetniškega zajtrka o »brandingu«:
Kako blagovno znamko (danes ime, logotip in izdelki/storitve podjetja) razviti v vsebino za dobičkonosen poslovni model? Kako lahko znamke še vedno rastejo na zasičenem trgu? Kaj jim lahko prinese uspeh in kako se današnji dejavniki uspeha razlikujejo od klasičnih marketinških orodij 80ih? Kako lahko podizvajalec na področju B2B (business-to-business) razvije blagovno znamko? Kaj blagovna znamka pove o vas samih?