Kava z idejo #12: Kako zasnovati uspešno crowdfunding kampanjo
ponedeljek, 24. april 2017 ob 18h
Mestna kavarna Kočevje
Platforme za množično financiranje ponujajo velik doseg za ustvarjanje promocije in lansiranje izdelka na trg.
Tokratni gosti so zasnovali in izpeljali uspešne crowdfunding kampanje. Z njimi se bomo pogovarjali, kako v praksi zasnovati in potem uspešno izpeljati kampanjo za množično financiranje. O gostih pa v nadaljevanju.
Žiga Berce
Je eden izmed tistih Slovencev, ki je uspel s projektom na Kickstarterju - s kampanjo za namizno igro Tracker. Zadnji dve leti pripravlja letni pregled slovenskih kampanij za množično financiranje in sodeluje pri organizaciji Crowdfunding Meetup Ljubljana, katerih namen je povezovanje in prenos znanj za uspešno izvedbo kampanj za množično financiranje.
Majda Dodevska
Soustanoviteljica startupa Scoutee, specialistka za PR in marketing. V času Kickstarter kampanje za Scoutee (prvi pametni radar za merjenje hitrosti žogice v športu) je uspela pridobiti predstavitev izdelka v številnih svetovnih medijih, kot so Discovery Channel, Engadget, Gizmodo, CBS Sports, Yahoo Japan in drugi.
Gašper Premože
Industrijski oblikovalec, ki je tako rekoč šokiral z zelo uspešno kampanjo za množično financiranje »Zen Egg«. Pokazal je, kako se lahko z zgodbo, nabojem in dobro komunikacijo ter pravo ekipo izpelje Kickstarter projekt, v katerega je redkokdo verjel. Gašper je ravno v fazi lansiranja svoje novega projekta na Kickstarterju in bo z nami delil trenutne aktivnosti, ki jih izvaja za uspešnost kampanje.